Wednesday, April 20, 2005

Novy JOB

Od stredy 20.4. mam (pro zmenu) novou praci. Pracuju pro Creative Holidays na Bondi Junction. Nejdriv to vypadalo, ze asi zadnou praci nenajdu. Hledala jsem 4 mesice a porad nic. Poslala jsem nakovych inzeratu a zaregistrovala se se spoustou firem na zprostredkovani prace. I po drobnych upravach meho resume – porad nic. Na chvili jsem uz I rezignovala a rekla si ok, kdyz nemuzu ted nic poradnyho najit, tak alespon udelam zmenu a misto uklizeni si zajdu nejaky kaficko od rana do odpoledne abych byla vic mezi lidma.

Byla jsem na trailu v jednom bistru hned za nasim barakem, ale bylo to neco jako v sandwich baru , akorat jsem tam roznasela jdlo a utirala stoly a pak vse uklizet a to se mi uz nechtelo.

Potom jsem nasla inzerat na internetu Pancake on the Rocks. (palacinkarnu), ze hledaji staff. Tak jsem si tam zavolala a reklimi abych dosla vyplnit form, jiny den jsem tam sla na interview a majitel te restaurace me prijemne prekvapil, kdyz po chvili co jsme si povidali mi nabidl misto supervisera. Navic mi rekl, ze nemam se rozhodovat hned, ale prijit tam s pritelem na veceri, abych tak nejak vydela, jaky to tam je kdyz je busy. Nabidku jsem prijala a s Honzou jsme tam v tydnu vyrazili. Byli jsme velice spokojeni. Na konec jsem mu tedy zavolala, ze bych nastoupila. Ze zacatku jako cisnice a potom az bych to tam okoukla, po 2-4 tydnech bych “povisila”. Jenomze uz prvni den to bylo takovy, ze tam pracovali samy mlady (hlavne asiati) a ja jsem si tam pripadala jako pani vedouci na pionyrskem tabore. Navic zakaznici byli taky tak z 80% Asiati a to me taky s…..No nebyla jsem z toho nadsena. Tak jsem rano mela uklizeni a pak jsem chodila do pancakes. Po prvnim tydnu jsem mu rekla, ze to neni uplne tak jak jsem si predstavovala. Byl v pohode a rikal, ze jeho nabidka porad plati, ze budu OK, jen jak se trosku zabehnu. Byla jsem tam jeste dalsi tyden a treti uz se nekonal, protoze jsem zaplat panbuh dostala tu novou praci, kde jsem ted.

K teto firme jsem se dostala tak, ze Rose (Frankova manzelka a Frank je kamarad Honzi, bydleli spolu znaji se od te doby co Honza prijel do Australie) pracuje ve stejne budove (TRAVEL HOUSE), kde je spoustu jinych cestovnich agentur. Objevili se tam pracovni prilezitosti a Rose mi o nich dala vedet, at tam poslu resume, ze by se pripadne zminila a doporucila by me. Po nejake dobe me zavolali, jestli bych mohla prijit na interview. Bylo to me prvni. Dopadlo nad moje ocekavani a I kdyz mi na rovinu rekli, ze jeste maji prijit dalsi, tak ze to treba ted nevyjde, ale ze si tam schovaji me resume a jak se tam neco obevi, tak se mi zase ozvou. Netrvalo dlouho a za tyden jsem tam byla na dalsim interview. Bylo to zase s jinou pani na jine misto, ta se mi uz predem omlouvala, ze jsem prvni a ze maji prijit jeste dalsi, ale ze at to nevzdavam a kdyz I tohle nevyjde ze mam vydrzet. Ja jsem od toho nic ani necekala. V tydnu mi shodou okolnosti zavolala moje byvala ucitelka ze skoly, ze jestli jeste hledam praci, ze ma pro me kontakt a ze si mam zavolat do jedne cestovky, kde hledaji studentku na polovicni uvazek. A ze jen staci, kdyz se s nima domluvim, kdy muzu prijit, a ze je to vicemene tutovka. Trosku nevyhoda byla, ze to bylo o neco dal od nas, ale porad by to jeste slo. Zaroven na konci toho tydne mi Honza rikal, ze jeho sef mu rikal ze by me zamestnal na 4 hodiny denne – zvedat telefony, davat do pocitace faktury, no jako takovou vypomoc a ze se domluvime zacatkem tydne.

Zacatkem dalsiho tydne jsem se zkousela dovolat do te cestovni kancelare ale bez uspechu a najednou telefon. Volali mi z te firmy jak jsem tam byla pred tydnem na interview a ze jestli bych mela zajem, ze by pro me meli temporary position na 2 mesice (zatim) , s tim ze se tam potom rysuje uz permanentni. Ani se mi tomu nechtelo verit. Najednou jsem si mohla vybrat ze 3 jobu. Tento z nich byl ale nejvyhodnejsi a tak jsem to hned bez vahani vzala. Kdyz se me ptali, kdy bych mohla nejdive nastoupit, tak jsem si rekla je pondeli, tak dokoncim tyden v tech mych pracech a od pristiho zacnu na novo, tak od pondeli (respektive od utery, protoze byl prodlouzeny vikend) Zazkocila me otazka:”neslo by to drive?” Tak jsem nastoupila od stredy. V uklidu jsem si sehnala za sebe nahradu ze dne na den a to tak ze jak Honza pracuje v praci kde jsou kancelare, tam uklizela jedna holka, ktera mu prave v patek rikala ze uz ji to neba a ze si chce najit neco jineho. Tak to tak vsechno do sebe zapadalo. Zavolala jsem do pancakes ze uz mam novou praci (coz ten boss vedel, ze si prave hledam neco jineho), a ze uz nemuzu ani tenhle tyden prijit, neznel moc nadsene, ale rikal, ze je moc rad a jestli chci skoncit uplne a nebo ze bych delala jen mene hodin? Ja jsem to myslela tak ze UPLNE!!! Hurrraa.

A tak jsem zacla pracovat v te “vysnene”kancelari. Je to super a jsem moc rada za tu prilezitost, a mam konecne nejaky stupinek od ktereho se muzu odrazit a v zadnem pripade si nestezuju. Jak jsem ale posledni dobou byla zvykla na spoustu pohybu, (jezdit do prace na kole nebo koleckovych bruslich, tam litat po baraku a uklizet, pak zase domu, sem tam neco doma uvarit, upect nekdy uklidit a tak a pak asi 3x do tydne jeste vecer do prace a tam zase litat) tak nejvetsi problem a hlavne prvni 2 dny se zdal skoro neprekonatelny byl: sedet od 9 do 17,30 s hodinovou prestavkou u stolu a u pocitace. Ale snad si zvyknu za chvilku.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


moon info