Friday, April 22, 2005

"Velky patek ;0)" - Vecirek s Pan d' olive

V patek jsem po praci prijela domu rychle se zbalila na vikendovy vylet a vyrazila na babsky vecirek s holkama z Pan’d olive (sandwich bar v North Sydney, kde jsem jeste pracovala pred 1.5rokem) Chteli jsem jit do Prahy, ale tam bylo vse zabukovano, tak jsme opet po roce sly do “u nas doma” Bylo nas asi 10. A byla to “hvezdna sestava”;0)(Ovsem z tech dob co ja jsem tam delala, tam byla uz jen Paola a Evca)

Protoze Paole (majitelka shopu) moc chutnala becherovka, tak hned ze zacatku po prvnich pivech a sklenkach vina obednala pro vsechny panaka. Ja jsem nechtela moc pit, kvuli memu vyletu na ktery jsem vyrazela uz rano v 6am, ale nakonec jsem neodolala a taky hlavne jsem nechtela trhat partu, tak jsem se pridala. Meli jsme smazeny kvetak, spenat, kacenu, svickovou, talir pro dva s rizky (ktere nikdo nesnedl a tak ja jsem je nakonec mela na vylete na svacinu), spanelsky vrabec, uzeny, …… vse u prostred stolu a kazdy si ochnutnal od vseho trochu. A nakonce jsme meli teply strudl a jahodove knedliky. Vsem to moc chutnala, hlavne Italkam;0) mezitim bylo dalsi kolo, pro zmenu Slivovice a pak jsme to zakoncili tremi koly B52 (panak – kahlua, baylies, apsynt a nakonec se to zapali) Me nenapadlo nic jineho nez pri prvnim kole zvednout horici shot a apsynt se mi rozlil po prstech a samozrejmne ohinek s nim. Tak jsem chvili svitila ;0( ale dopadlo to dobre. Je Pravda, ze kdyz je nekdo pod vlivem, tak je tak nejak odolnejsi.;0)

Po tom vsem, k memu udivu, jsem na sobe ale nepozorovala nijak zvlastni vliv alkoholu. Kdyz jsme se omlouvaly obsluze za to jak tam vyvadime, s usmevem nas ujistili, ze je to vse v poradku, ze se i oni sami bavi a ze jim to pripada jak z filmu. ;0) Od tamtud jsme se presunuli do baru BURBOUN nebo jak se to jmenovalo na KINGS KROSS, kde jsme se nezdrzeli ani 5min. a pokracovali do jineho, kde jsme zase vydrzeli az do pul treti do rana. Celou dobu jsme tancili, ja jsem vse zakoncila 2 dzusama s vodkou, ale nasledky nebyly vubec tak hrozive, jak jsem predpokladala.

Chytla jsem si taxika z Town Hall a protoze jsem dostala z toho vseho skytavku, ridic byl cely nervozni a porad se me ptal jestli jsem OK ;0) Ja jsem nemela zadny problem jemu se ulevilo kdyz jsem vystoupila a protoze jsem nemela klice a nechtela jsem nikoho doma budit domu jsem sla pres plot a oknem. Mela jsem stavat za 2 hodiny (v 5am), ze si jeste pred tim nez vyrazime udelam svacu.

Budik jsem samozrejme neslysela a vzbudila jsem se az po 6. Nikdo ale jeste nedorazil, tak jsem zacla delat svacu, ale mela jsem poradny headache, tak to neslo vse tak hladce. Nakonec po 20 min jsem to vse zvladla a mohli jsme vyrazit.

PS: Dneska je to 3 roky co jsem prijela do Australie

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


moon info